Rzeszów
- Cena
- 3 127 500 PLN
- Cena za m2
- 7 500 PLN
- Powierzchnia
- 417 m2
- Piętro
- Parter
- Liczba pięter
- 3
- Przeznaczenie
- Handlowo/Usługowe
- Przeznaczenie dodatkowe (lokal)
- Inne, Medyczne, Handlowo/Usługowe, Biurowe, Inne
- Stan budynku
- Wysoki standard
- Liczba miejsc parkingowych naziemnych
- 30
- Rynek
- Pierwotny
- Rodzaj budynku
- Biurowo-handlowy
- Rok budowy
- 2021
- Dostępne od
- 2021-06-01
- Numer oferty
- 8/7642/OLS
Udostępnij
Opis
Biuro Doradzamy Nieruchomości ma przyjemność przedstawić Państwu inwestycję realizowaną na Osiedlu Pobitno. Nasze doświadczenie, pełna oferta inwestycji deweloperskich pozwoliły nam wpisać się w rynek nieruchomości jako jedna z najbardziej cenionych agencji. Zapraszamy do zapoznania się z poniższą ofertą oraz zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z doradcą.
LOKALIZACJA:
Inwestycja została zlokalizowana w sąsiedztwie dwóch największych szpitali w Rzeszowie - Pro Familia oraz Wojewódzki Szpital Nr 2 w Rzeszowie. Bliskość obwodnicy sprawia, że budynek jest znakomicie skomunikowany z innymi częściami Rzeszowa.
OPIS INWESTYCJI:
Termin zakończenia: II kwartał 2021 r.
Ilość budynków: 1
Metraż: 417 m2
Piętro: PARTER
Powierzchnie dodatkowe: parking
ZALETY INWESTYCJI:
- Możliwość indywidualnej aranżacji wnętrz
- Wysoka jakość wykończenia budynku
- Komfortowe warunki pracy – klimatyzacja, wentylacja mechaniczna, etc.
- Miejsca postojowe wokół budynku
Inwestycja na Osiedlu Pobitno to nowy projekt skierowany do przedsiębiorców oczekujących wysokiego komfortu pracy w dogodnej lokalizacji. Obecność dwóch zjazdów (z ul. Niemierskiego i ul. Litewskiej) gwarantuje łatwy dojazd do budynku z głównej ulicy. Dodatkowo w projekcie uwzględniono miejsca postojowe wokół całego obiektu, które zapewnią wygodne i bezproblemowe parkowanie personelu oraz gości. Architektura obiektu charakteryzuje się nowoczesną, a przy tym elegancką formą budynku, składającego się z trzech kondygnacji (391 m2, 417 m2, 439 m2). Atrakcyjność metrażu, pozwala na prowadzenie działalności w branży medycznej, usługowej i handlowej. Przestronne i jasne pomieszczenia oraz wyposażenie między innymi w windę dla niepełnosprawnych, będą dodatkowym atutem pozwalającym na doskonałą ekspozycję oferowanych produktów i usług.
Oferujemy wysokiej jakości usługi dla Klientów indywidualnych i biznesowych, osób wynajmujących i najmujących nieruchomości. Prezentujemy starannie wyselekcjonowane propozycje z rynku rzeszowskiego. Zajmujemy się szukaniem wyjątkowych wnętrz dla wyjątkowych osób o jasno określonych oczekiwaniach.
Wszelkie informacje o cenach nie stanowią oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny. W zakresie sprzedaży konsumenckiej o której mowa w ustawie z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002r. Nr 141, poz. 1176) - dalej "ustawa", zawarte powyżej informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 4 ust. 3 ustawy, jak również nie stanowią opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 ustawy. W związku z możliwością błędu na stronie, aktualne ceny można uzyskać w biurze sprzedaży.
Dodatkowe informacje
- Recepcja: Tak
- Monitoring: Tak
- Alarm: Tak
- Światłowód: Tak
- Czujniki dymu: Tak
- Klimatyzacja: Tak
- Podwieszane sufity: Tak
- Winda: Tak
KPM HOLDING SP. Z O.O. SP. K.
- 172831369
- biuro@doradzamynieruchomosci.pl
- http://www.doradzamynieruchomosci.pl
Formularz Kontaktowy
Administratorem danych osobowych jest KPM HOLDING SP. Z O.O. SP. K. z siedzibą przy ul. Sokoła 4a, 35-010 Rzeszów (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@doradzamynieruchomosci.pl… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest KPM HOLDING SP. Z O.O. SP. K. z siedzibą przy ul. Sokoła 4a, 35-010 Rzeszów (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@doradzamynieruchomosci.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji.
Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.